Lepsze odżywianie – zmniejszenie cellulitu. Lista rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę part.2.

Ciąg dalszy rzeczy, z którymi musimy się zmierzyć:

  • Do menu wprowadzamy od 4 do 5 posiłków dziennie. Powinny to być małe porcje, ale częstsze. Średnio co 3 godziny każdy posiłek.
  • Produkty lekkostrawne – wybierajmy je gdyż przyśpieszają naszą przemianę materii. Należą do nich np. ryby, chude sery, ryż, białe mięso.

Chcesz stracić na wadze? Dietetyk z Wrocławia pomoże Ci schudnąć

  • Urozmaicajmy naszą dietę w przeróżne produkty o wysokiej wartości odżywczej. Te, które są w małym, bądź zerowym stopniu przetworzenia. Dzięki takim składnikom zostaje uruchomionych wiele procesów przemiany materii.
  • Codziennie powinno się wypić co najmniej 2 litry wody niegazowanej, niskosodowej.
  • Wskazane jest jedzenie dużej ilości owoców i warzyw.
  • Jedzmy więcej produktów, które są bogatsze w potas. Mają one działanie przeciwobrzękowe.
  • Dorzućmy do diety warzywa i owoce, które działają moczopędnie. Są to np. seler, pietruszka, truskawki, czereśnie.
  • Picie dużej ilości zielonej herbaty przyśpiesza przemianę materii.
  • Spożywajmy potrawy w kwasy omega-3, omega-6 i omega-9. Poprawiają metabolizm zaatakowanych tkanek przez cellulit. Kwasy te znajdują się m.in. w rybach, orzechach, olejach roślinnych, oliwie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *