Dieta antycellulitowa

Dieta antycellulitowa

Codzienna dieta jest bardzo ważna, nie tylko dla osób cierpiących na schorzenie jakim jest cellulit. Piękny wygląd możliwy jest tylko wtedy, jeśli każdy szczegół naszej codzienności będzie zdrowy. Co zatem powinniśmy jeść, a czego unikać mając cellulit?

Składniki pokarmowe których w naszej codziennej diecie nie może zabraknąć to na pewno:

  • kwasy omega-3 (Regulują gospodarkę tłuszczową, działają również przeciwmiażdżycowo. Znajdziemy je między innymi w rybach morskich, orzechach oraz olejach roślinnych),
  • błonnik (Przyśpiesza spalanie tłuszczu. Znajdziemy go w produktach mlecznych i białym mięsie),
  • warzywa i owoce (witaminy, antyoksydanty, składniki mineralne).

Czego musimy się wystrzegać w swojej diecie?

  • alkohol (wysokoprocentowy alkohol negatywnie wpływa na wygląd naszej skóry),
  • sól (zatrzymuje wodę w organizmie),
  • słodycze (zawarte w nich cukry oraz tłuszcze mają niekorzystny wpływ na skórę),
  • tłuste dania (tłuszcze zwierzęce, cukry proste i toksyny pozbawione wartości odżywczych).

Warto też brać pod uwagę godziny spożywanych posiłków – pięć regularnych, niezbyt obfitych w zupełności każdemu wystarczą. Brak jedzenia w stresie oraz pośpiechu i nie jedzenie po godzinie 19:00, na pewno pomogą nam z cellulitem walczyć.