Dieta antycellulitowa – pozbądź się obrzęków!

Wiemy, iż jeżeli chcemy pozbyć się cellulitu, ważną rzeczą oprócz ćwiczeń jest zdrowe odżywianie. Niektórzy nadużywają sformułowania dieta. Ja wolę stosować wyrażenia zdrowe odżywianie. Dieta w większości kojarzy mi się z czymś restrykcyjnym, co trzeba koniecznie przestrzegać żeby widzieć efekty, oraz która jest przestrzegana przez jakiś okres czasu. W przeciwieństwie od restrykcyjnych diet, zdrowe odżywianie to sposób na całe życie. Zmieniając nawyki, zmieniamy całych siebie. Styl życia, funkcjonowanie staje się radośniejsze. Poprawia się nie tylko nasz wygląd, ale również samopoczucie. Po prostu chce nam się chcieć!

Pamiętając o lepszym odżywianiu i zmniejszeniu cellulitu, musimy zmienić kilka rzeczy w naszej kuchni.

Przedstawiam pierwszą transzę rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę.

  • Rezygnujemy z ostrych przypraw, które pomagają nam gromadzić wodę w organizmie;
  • Usuwamy z naszego menu tłuste i zawiesiste potrawy;
  • Zmniejszamy spożywanie soli (lecz nie usuwamy jej całkowicie z naszego menu), która powoduje obrzęki;
  • Zwiększamy spożywanie ziół, które nie tylko urozmaicają smak potraw, ale są przede wszystkim zdrowsze;
  • Wszystkim słodyczom mówimy STOP! Stopniowo zmniejszajmy ich spożywanie do minimum. Mają szkodliwe substancje, które odkładają się w naszym organizmie;
  • Stopniowo redukujmy spożycie kawy max do jednej dziennie, a ci którzy nie muszą jej pić niech odstawią ją na stałe;
  • Zrezygnujmy z papierosów. Przez tą używkę łatwiej nam o obrzęki i zastoje.

Po kolejną dawkę informacji, które należy zmienić zapraszam już niebawem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *