Ćwiczenia antycellulitowe na uda, biodra i pośladki

Poniżej przedstawiam przykładowe zestawy ćwiczeniowe na pozbycie się cellulitu z takich partii ciała jak: uda, biodra i pośladki. Pamiętajcie, że przy ćwiczeniach trzeba dbać o zrównoważoną dietę. Ćwiczymy minimum trzy razy w tygodniu. Ćwiczenia możemy powtarzać tak długo, jak uzyskamy wymarzony efekt.

  • Nożyce boczne – kładziemy się boku. Nogi mamy wyprostowane. W następnej kolejności podnosimy jedną nogę w górę – tą zewnętrzną, która jest oczywiście wyprostowana. Napinamy przy tym mięśnie i podnosimy tak przez około 2,5 minuty.
  • Świeca – kładziemy się na plecach. Wyprostowane, złączone nogi unosimy pionowo w górę. Tak trzymając nogi, uginamy je na zmianę w kolanie. Ćwiczymy tak przez około 5 minut.
  • Krzesło – stajemy na lewej nodze, przy czym jednocześnie opieramy się o krzesło. Uginamy kolano i podnosimy nogę w bok. Ćwiczenie wykonujemy naprzemiennie zmieniając nogę. Ćwiczenie wykonujemy po 2,5 minuty na jedną nogę.
  • Na brzuchu – ćwiczenie wykonujemy na brzuchu jak sama nazwa wskazuje. Dłonie kładziemy pod brodą, nogi mamy natomiast wyprostowane. Unosimy je naprzemiennie w górę przez około 5 minut.

Więcej informacji udzieli dietetyk sportowy z Wrocławia

Dodaj komentarz