Areobik na cellulit

Przy walce z cellulitem nie da się ukryć, że ruch jest bardzo ważny. Sama korzystam z tego typu formy ćwiczeń i muszę powiedzieć, że nie ma nic bardziej skutecznego. Odkąd ćwiczę, cellulit na pośladkach dość radykalnie się zredukował. Dzisiejsza moda na aktywne spędzanie czasu, daje nam z jednej strony motywację do ruszenia się z kanapy. Ćwiczenia w grupie, które możemy zastać w różnych fitness klubach daje kolejny czynnik motywacyjny. Dzięki aktywnemu ruszaniu się nie tylko schudniemy, wymodelujemy sylwetkę, lecz również odreagujemy od dnia codziennego i pozbędziemy się nagromadzonych nerwów. Regularność, która jest bardzo ważna, jest również wpisana w zrzucenie cellulitowego płaszcza z naszego ciała.

Aerobik, możemy podzielić na intensywność, dzięki której istnieje możliwość wyboru ćwiczeń dla początkujących, średnio zaawansowanych oraz zaawansowanych. Ważne jest, żeby przed ćwiczeniami zbadać swoje serce i następnie indywidualnie dobrać częstotliwość ćwiczeń.

Istnieją różne formy aerobiku:

  • Low Impact Areobic
  • Hi Lo Impact
  • High Impact Areobic
  • Funky Areobic
  • Fat Burning
  • Step
  • ABT
  • TBC
  • BBS

Mamy też Aqua Fitness, dla tych którzy kochają wodę i wolą się popluskać. W takiej formie aerobiku, również są zajęcia grupowe. Ćwicząc we wodzie, powoduje ona dodatkowy opór zmuszając mięśnie do większej pracy. Woda służy również kobietom w ciąży, dla których wykonywanie ćwiczeń na suchej powierzchni sprawia większą trudność.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *