Cellulit

sposoby na cellulit

Cellulit
biotyna na wlosy krzem

Biotyna na włosy

Co potrzebne jest włosom, aby lśnić pięknem?

Schludne włosy to jeden z najważniejszych składnik wizerunku. Nie chodzi o to, by były długie, ale ponad wszystko zdrowe, gładkie, błyszczące, jednym słowem: piękne. Włosy długie, ale zdewastowane, wyraźnie osłabione, o rozdwojonych końcówkach, nie robią na nikim szału. Aby tego uniknąć, zratunkiem przychodzą witaminy na włosy.

Kosmetyki to nie wszystko

Nikt już raczej nie ufa reklamom środków myjących i odżywek, obiecujące nagłą regenerację kompozycji włosa, i oddanie fryzurze pięknego wyglądu jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Od długiego czasu wiadomo, że aby zagwarantować swoim włosom wyjątkowy wygląd, należy dbać o nie nie tylko z zewnątrz, ale i od środka. Prawidłowa pielęgnacja włosów to jedynie część sukcesu. Aby prawidłowo rosnąć i zachowywać wytrwałość na wpływ niekorzystnych czynników zewnętrznych, włosy wymagają witamin, spośród których główną jest biotyna na włosy.

Dostarczane organizmowi, wraz z pokarmem witaminy na włosy, zapewnią, że będą one grube, zdrowe i mocne. Prawidłowa, bogata w witaminy, takie jak między innymi biotyna, dieta zapewni włosom błyskawiczny wzrost i sprawi, że ich fizjologiczny skład biochemiczny będzie prawidłowy.

Witaminy na włosy porównanie

Aby zdrowo rosnąć, włosy pragną dużej liczby różnych witamin i mikroelementów. Należą do nich witaminy A, E, F, C, H – czyli biotyna, oraz inne witaminy z grupy B. Jeśli chodzi o mikroelementy, najbardziej istotne dla włosów są cynk, żelazo i miedź. Substancje te odpowiadają za utrzymanie w korzystnej kondycji najważniejszych cech włosów. Jak działają poszczególne witaminy na włosy?

Witamina A, zwana retinolem, jest odpowiedzialna za prawidłowy przebieg metabolizmu komórek rogowego nabłonka skóry, w tym zrogowaciałych komórek macierzy włosa. Retinol zatem gra jedną z ważniejszych ról we wzmacnianiu włosów.

Witaminy z grupy B są kluczowe w przebiegu procesów wzrostu włosów. Gwarantują też włosom ochronę przed chorobami i szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

Szczególną witaminą z grupy B jest biotyna (witamina H, witamina B7). Biotyna na biotyna-na-wlosy-krzemwłosy ma oddziaływanie szczególnie ważne. Jako związek posiadający, biotyna wchodzi w skład keratyny, czyli najważniejszego budulca włosów.

Witamina E ma wpływ na połysk i gładkość włosów, pomaga je też chronić przeciwko działaniu wolnych rodników.

– Aby w organizmie w sposób korzystny przebiegała synteza kolagenu, również mającego duże znaczenie dla wyglądu i kondycji włosów, konieczna jest witamina C.

Witamina F, jako zespół nienasyconych kwasów tłuszczowych, niezbędna jest we wszelkich komórkach ludzkiego ciała, w tym także w tych włosowych. Wykazuje działanie ochronne i stymulujące.
W jakich produktach spożywczych można szukać witamin na włosy?

Ze względu na to, że dla prawidłowego wzrostu włosy wymagają wielu różnych witamin, ich źródeł szukać powinno się też w różnych produktach spożywczych.

W witaminę A bogate są takie elementy diety jak: jaja, wątróbka, nabiał, marchew, pomidory. Bardzo dużo witamin z grupy B znajduje się w ziarnach słonecznika, brokułach, jak również w mięsie drobiowym. Witaminę E znaleźć można na przykład w migdałach, oleju sojowym a także w zbożach. Bogate w witaminę C są naturalnie cytrusy, cebula czy owoce kiwi. Witamina H to składnik orzechów włoskich i ziemnych, soji, występuje także w wątróbce, szpinaku, marchwi. Za doręczenie włosom wszelkich potrzebnych witamin odpowiada więc zróżnicowana dieta. Nie sposób jest zbadać, czy wraz z pokarmem dostarczamy włosom wszystko to, czego potrzebują. Dlatego, jeśli włosy wykazują objawy osłabienia, można sięgnąć po któryś ze specyfików witaminowych na włosy, możliwych do zdobycia na rynku. Takie zróżnicowane, zawierające wszelkie potrzebne witaminy na włosy, jak również mikroelementy, preparaty, są nie tylko w formie tabletek, ale też na przykład jako misie na zdrowe włosy. Dbanie o doręczenie włosom tego, czego pragną, z pewnością zaprocentuje ich wyjątkowym wyglądem.

acerola

Acerola

Acerola – witamina c

Acerola jest to produkt skierowany dla osób, które chcąc przeciwdziałać stresowi oksydacyjnemu oraz zwiększyć odporność swojego organizmu. Nie jest to możliwe bez zagwarantowania organizmowi właściwej dawki witaminy C. Acerola jako suplement diety zawiera aż 600 mg ekstraktu z owoców aceroli, która jest prawdziwą bombą witaminy C (zawiera jej aż 150 mg). Taka zawartość witaminy C to prawie 200% zalecanego spożycia tej witaminy. Warto mimo wszystko pamiętać, że ze względu na fakt, że witamina C jest wydzielana wraz z moczem nie ma możliwości jej przedawkowania.

Suplementacja witaminy C wykonuje bardzo istotne ważne zadanie w zachowaniuwitamina c prawidłowych funkcji psychologicznych u człowieka. Ma bardzo dobry wpływ na układ nerwowych oraz procesy, które w nim nieprzerwanie zachodzą. Ponadto niedomiary witaminy C skutkują mniejszym przyswajaniem żelaza. Co z kolei może w prosty sposób doprowadzić do anemii i niskiego poziomu hemoglobiny. Jest to bardzo poważny problem, który dotyka dużą ilość osób – zazwyczaj nie zdajemy sobie nawet sprawy, że problemy z anemią mogą nie powstawać z diety, która jest uboga w żelazo, ale dokładnie z powodów złego jego wchłaniania, do którego przykłada się między innymi witamina C. Niedobór witaminy C oraz ewentualnie także anemia, przyczynia się do uczucia stałego zmęczenia, braku energii oraz znużenia. Odpowiednia suplementacja witaminy C skutecznie temu przeciwdziała. Dzięki temu człowiek zyskuje więcej energii do działania, ma więcej siły, nie jest apatyczny. W widoczny sposób polepsza się także wydajność organizmu, co powoduje lepsze zaangażowanie i wyniki, efekty osiągane w różnych płaszczyznach działalności człowieka.

To nie są jedyne atuty jakie ma acerola – właściwości wyciągu pochodzącego z ekstraktu z tych owoców jest o dużo więcej.

Przykładem może być choćby wspieranie właściwej produkcji kolagenu. Dzięki temu przykłada się do poprawienia kondycji skóry, dziąseł oraz zębów, a dodatkowo zwiększa wytrzymałość naczyń krwionośnych, kości oraz chrząstek.
Witamina C znacznie poprawia także odporność całego organizmu. Osoby spożywające regularnie duże dawki tej witaminy mało kiedy chorują, niż osoby, których dieta jest uboga w tę witaminę. Jeśli już zdarza im się złapać przeziębienie, jego wyniki są o wiele mniej odczuwalne. Choroba także przechodzi zdecydowanie szybciej, niż u osób, których układ immunologiczny działa słabiej. Między innymi ze względu na niedobory witaminy C.

Produkt Acerola jest godny polecenia dla wszystkich tych, którzy chcą przyczynić się do poprawienia kondycji swojego zdrowia i odporności.

Na uwagę zasługuje bardzo dobry skład, który posiada dużą dawkę witaminy C oraz brak w nim substancji dodatkowych (na przykład słodzących). Ekstrakt z aceroli jest jedną z najlepszych metod na przyswajanie witaminy C w organizmie człowieka. Cena za produkt nie jest zbyt wysoka, dlatego należy włączyć ten suplement do swojej diety i tym samym w ekspresowy sposób dać radę ze stresem oksydacyjnym i innymi skutkami niedomiaru witaminy C oraz zyskać o wiele lepsze samopoczucie.

jak zwalczyć cellulit

Cellulit – sprawdź dlaczego nie możesz się go pozbyć

Problem cellulitu dotyka prawie 90% kobiet. Niewiele z nich, nawet tych chudych, wygrywa tę nierówną walkę. Dlaczego tak się dzieje i co robią nie tak?

Co to jest i skąd się bierze?
Cellulit to niełatwy przeciwnik. Jeśli masz zamiar z nim wygrać, po pierwsze powinnaś wnikliwie poznać swojego wroga – bez takiej informacji nie pokonasz go. Rozpocznijmy od tego, że cellulit tworzy się wtedy, gdy zostaje zaburzony metabolizm energetyczny, co może być efektem, ale nie musi, nadwagi. Z nią właśnie wielokrotnie kojarzony jest nasz „bohater”.

Możemy wyróżnić dwa rodzaje cellulitu:
– cellulit wodny – powstaje na skutek gromadzenia się wody i tłuszczu w tkankach. Wywołują go zwykle zmiany hormonalne, dlatego jest bardziej zauważalny przed miesiączką, w czasie i po ciąży. Ten cellulit może też być wynikiem siedzącego trybu życia, brania tabletek antykoncepcyjnych oraz kłopotów z krążeniem.
– cellulit tłuszczowy (lipidowy) – te nieładnie wyglądające grudki to nic innego jak nierównomiernie rozłożona tkanka tłuszczowa, będąca w nadmiarze. Najczęściej tworzy się na udach, biodrach, pośladkach oraz brzuchu. Powstaje na skutek niezrównoważonej diety i braku aktywności fizycznej.

Zobacz: tabletki na cellulit

Dlaczego tak ciężko się go pozbyć?
Największą pomyłką, jaki popełnia większa część kobiet w walce z cellulitem jest niewłaściwy wybór środków. Koncentrują się one głównie na pielęgnacji skóry od zewnątrz – wydają setki pieniędzy na kremy, balsamy i zabiegi pielęgnacyjne. Szkoda, że dużo z nich szybko przekonuje się, że stan ich skóry w ogóle nie polepsza się.

Co więc robią źle?
Po pierwsze, cellulit można zwalczyć tylko działając od środka, czyli tam, gdzie tkwi jego przyczyna. Przecież tworzy się on w wyniku procesów zachodzących w organizmie, a nie pod wpływem czynników zewnętrznych. Dlatego właśnie ani jedna kuracja robiona na powierzchni skóry nie przyniesie satysfakcjonujących efektów. Tylko właściwa dieta wraz z odpowiednio dobraną suplementacją jest w stanie usunąć niedoskonałości.

Jak usunąć cellulit?
jak zwalczyć cellulitJednym z regularnie doradzanych przez ekspertów, a także same użytkowniczki, produktów pomagających uporać się z cellulitem jest Get Slim Cellulite. Suplement ten rzeczywiście zawiera wszystko, co potrzebne, aby poprawić wygląd skóry. Znajdziemy tam naturalne ekstrakty i witaminy wspierające spalanie tkanki tłuszczowej i usprawniające metabolizm energetyczny, m.in. kapsaicynę, wyciąg z morszczynu, morwę białą, polifenole z pestek winogron, ekstrakt z kory sosny śródziemnomorskiej i witaminę C. Naturalnie aktywność fizyczna i zbilansowana dieta są zalecane, aby usprawnić proces eliminacji skórki pomarańczowej, ale trzeba pamiętać, że bez zaatakowania cellulitu od środka, skazujesz się na porażkę w tej walce.

na nadmiar wody w organizmie

4 sposoby na wodę w organizmie

4 SPOSOBY, DZIĘKI KTÓRYM ŁATWO POZBĘDZIESZ SIĘ NADMIARU WODY Z ORGANIZMU!

Woda to źródło życia. Jest niezbędna do rozwoju i prawidłowego funkcjonowania. Bierze udział w zachodzących reakcjach chemicznych i metabolicznych. Woda w organizmie spełnia istotne funkcje, ale jej zbytnie nagromadzenie w tkankach może doprowadzić do zwiększenia wagi i innych nieprzyjemnych skutków. Jak pozbyć się wody z organizmu w takiej sytuacji?
Jakie są przyczyny gromadzenia wody w tkankach?
Istnieje wiele przyczyn takiego nagromadzenia wody, m.in.:
Zaburzona równowaga między sodem a potasem – nadmiar sodu i niedobór potasu.

Kobiecy cykl, antykoncepcja hormonalna – w drugiej fazie cyklu wzrasta poziom estrogenów względem progesteronu. Wynikiem tego procesu może być właśnie gromadzenie wody w organizmie. Przy antykoncepcji hormonalnej, kiedy poziom estrogenu jest stale wysoki może dojść do permanentnego stanu zbytniego nagromadzenia wody.
Wysokie temperatury – upały powodują rozszerzenie żył, a to z kolei do przenikania wody do tkanek.

Na nadmiar wody w organizmie >> ZOBACZ

Choroby – przewlekła niewydolność żylna, choroby nerek czy niedoczynność tarczycy mogą być również przyczyną magazynowania wody w tkankach.
Jak objawia się zatrzymanie wody w organizmie?
Zbytne nagromadzenie wody w organizmie najczęściej wiązany jest z nagłym i trudno wytłumaczalnym w inny sposób przyrostem wagi. To jednak nie wszystko. Pojawiają się obrzęki, zwykle rąk i nóg (buty, które wczoraj były idealnie dopasowane, teraz stają się za ciasne), ale opuchnięte mogą być również np. powieki.

To jednak nie wszystkie oznaki tego, że gromadzenie wody w organizmie może być dużym kłopotem. Pozostałymi mogą być: uczucie ciężkości nóg, zmęczenie, kłopoty z koncentracją, rozdrażnienie czy ból głowy.
Co zrobić, żeby pozbyć się nadmiaru wody w organizmie?
Jeśli zastanawiasz się jak pozbyć się wody z organizmu, oto kilka sprawdzonych porad.

Zmień dietę – unikaj soli
Ogranicz spożycie soli i produktów, które ją zawierają: słonych przekąsek, konserw, gotowych dań, fastfoodów. Zacznij kontrolować co kupujesz – czytaj etykietki, a kiedy znajdziesz w składzie glutaminian sodu to odstaw taki produkt na półkę. Spozywaj więcej warzyw i owoców, zwłaszcza tych bogatych w potas: bananów, ziemniaków, selera, kiwi czy pomidorów. Jedz również owoce bogate w wodę, np. arbuzy.

Pij więcej wody
Woda w organizmie powinna być wciąż uzupełniana. Powinno się przyjmować ok. 2 litry wody na dobę, niewielkimi porcjami, w trakcie całego dnia. Najlepiej nada się do tego woda mineralna o niskiej zawartości sodu. Możesz także spróbować herbatek ziołowych, np. z mniszkiem czy pokrzywą.

Bądź aktywna
Ruch to zdrowie także wtedy, gdy dolega Ci gromadzenie wody w organizmie. Ruch wspiera krążenie i przepływ limfy. Ponadto wraz z potem zostaje wydalony nadmiar wody. Jeśli nie chcesz od razu zapisywać się na fitness, to dobrym rozwiązaniem będzie np. codzienny, minimum półgodzinny, szybki spacer. Jeśli pracujesz w biurze to nie zapominaj raz na jakiś czas rozprostować nóg i przejść się, np. podczas rozmowy przez telefon.

Skorzystaj z suplementacji
na nadmiar wody w organizmieNa rynku znajdziesz produkty, które pomogą Ci pozbyć się nadmiernej ilości wody. Powinny zawierać one w swoim składzie np. yerba mate, pokrzywę czy mniszek, które uczestniczą w procesach wydalania wody z organizmu czy korzeń pietruszki, który wpływa na prawidłową pracę nerek. Pokrzywa, mniszek czy pietruszka dodatkowo wspieraja zdrowie układu moczowego. Te wszystkie składniki znajdziesz np. w suplemencie diety Hydrodren.
Mamy nadzieję, że te wskazówki sprawią, że zatrzymanie wody w organizmie już więcej nie będzie dla Ciebie problemem!

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén